Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WRAZ Z WARUNKAMI KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

 

  • 1. Definicje

 

1.1. „Sprzedawca” – SUPERHAIR STUDIO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w z siedzibą w Warszawie, ul. Stefana Okrzei 1A, 03-715 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001055549, NIP 1133106933, REGON 526245272, kapitał zakładowy w wysokości 5.000,00 zł – w pełni opłacony. Adres siedziby Sprzedawcy jest adresem do korespondencji, chyba że w Ogólnych Warunkach Sprzedaży wskazano inny adres.

1.2. „Klient” bądź „Kupujący” – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Serwisu lub dokonująca zakupów poprzez Serwis.

 

1.3. „Konsument” – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, tj. osobę fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

1.4. „Przedsiębiorca indywidualny” – osoba fizyczna dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (np. zawarcie umowy sprzedaży) bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej czynności prawnej wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności.

 

1.5. „Opinie” – oznaczają zamieszczone w Serwisie przez Klienta oceny, recenzje, komentarze, wypowiedzi, poglądy lub jakiekolwiek informacje zawierające subiektywną, opinię Klienta o produktach i usługach oferowanych i publikowanych w Serwisie; Opinie mogą odnosić się w szczególności do właściwości produktów, ich zastosowania, składu lub wydajność.

 

1.6. „Regulamin” – niniejszy regulamin Serwisu.

 

1.7. „Serwis” – zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna podłączona do sieci Internet umożliwiająca korzystanie z mechanizmów informatycznych oraz informacji opracowanych przez Sprzedawcę oraz podmioty trzecie, dostępna pod adresem internetowym www.superhair.com.pl.

 

1.8. „Konto” – indywidualne konto Klienta, założone przez Klienta w Serwisie, pozwalająca na korzystanie z wszystkich funkcjonalności Serwisu, w tym na korzystanie przez Klienta ze Sklepu Internetowego.

 

1.9. „Sklep Internetowy” – jedna z funkcjonalności Serwisu umożliwiająca składanie przez Klientów za pośrednictwem Serwisu zamówień i zawieranie ze Sprzedawcą Umów Sprzedaży detalicznej.

 

1.10. „Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną” – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

 

1.11. „Towar” – rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę prezentowane w Sklepie Internetowym.

 

1.12. „Treści” – treści udostępnione w ramach Serwisu, w tym w szczególności utwory chronione prawem autorskim, znaki towarowe, oprogramowanie, bazy danych oraz inne materiały, w tym m.in. elementy graficzne, teksty, materiały wideo, jak również ich wybór i zestawienie w Serwisie;

 

1.13. „Umowa Sprzedaży” – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są Towary zakupywane przez Klienta na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie;

 

1.14. „Polityka prywatności i plików cookies” – dokument dostępny w Serwisie,  zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych i używaniu plików cookies oraz podobnych technologii w ramach Serwisu.

 

1.15. „Koszyk” – jedna z funkcjonalności Serwisu zapewniająca możliwość zapisywania i wyświetlania Towarów, których zamówieniem jest zainteresowany Klient, w tym również pozwalająca na modyfikację danych zamówienia (na etapie przed złożeniem zamówienia przez Klienta).

 

  • 2. Informacje ogólne. Przetwarzanie Danych Osobowych

 

2.1. Niniejszy Regulamin normuje kwestie związane z korzystaniem z Serwisu oraz jego poszczególnych funkcjonalności.

 

2.2.1. Serwis prowadzony jest przez Sprzedawcę. Serwis służy informowaniu o osobie Sprzedawcy oraz o asortymencie dostępnym w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Serwis zapewnia Klientom również możliwość korzystania z jego poszczególnych funkcjonalności, obejmujących w szczególności:

  1. a) przeglądanie treści udostępnionych w Serwisie;
  2. b) składanie zamówień oraz zawieranie Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
  3. c) możliwość zamieszczania Opinii w Serwisie;

 

2.2.2. Umowa o korzystanie z Serwisu jest zawierana na czas nieoznaczony poprzez wejście na stronę internetową www.superhair.com.pl. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Serwisu poprzez zakończenie przeglądania Serwisu w przeglądarce internetowej.

 

2.2.3. Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne.

 

2.2.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

(I) szkody spowodowane niezgodnym z prawem lub postanowieniami niniejszego Regulaminu korzystaniem przez użytkownika z Serwisu, a także szkody powstałe na skutek siły wyższej;

(II) utratę danych spowodowaną awarią urządzenia użytkownika lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Sprzedawcy;

(III) ujawnienie przez użytkownika Serwisu hasła oraz loginu do Konta nieuprawnionym osobom trzecim i wszelkie konsekwencje takiego ujawnienia.

 

2.3. Ze Sprzedawcą można skontaktować się pod adresem: ul. S. Okrzei 1A, XII p., 03-715 Warszawa, oraz pod adresem e-mail: shop@superhair.com.pl.

 

2.4. W celu korzystania z Serwisu w pełnym zakresie po stronie Klienta muszą być spełnione minimalne wymagania techniczne. Wymagania te, a także informacje o bezpieczeństwie i o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z Serwisu, a także o funkcji i celu oprogramowania wprowadzanego przez Sprzedawcę do systemu informatycznego Klienta, zawarte są poniżej. Dodatkowo, w celu skorzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych:

  1. a) rozdzielczość ekranu: 1024x768 piksela lub wyższa
  2. b) przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript 1.5
  3. c) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s dla pobierania informacji i co najmniej 128 kbit/s dla wysyłania informacji

W przypadku niespełnienia przez użytkownika opisanych powyżej minimalnych wymagań technicznych korzystanie ze Strony może okazać się niemożliwe lub utrudnione. Sprzedawca przetwarza dane osobowe użytkowników Serwisu, w tym przy pomocy plików cookies i innych podobnych technologii. Cele i warunki, na jakich Sprzedawca zbiera i przetwarza dane osobowe, a także prawa osób, których dane dotyczą i sposób ich realizacji są opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej w Serwisie.

 

2.5. Wszelkie uwagi dotyczące działania Serwisu i jego poszczególnych funkcjonalności można składać pisemnie, lub e-mailem na adres wskazany w ust. 2.3. powyżej. Sprzedawca, w terminie 14 dni od daty otrzymania uwagi, ustosunkuje się do niej i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

 

2.6. Informacje i regulacje dotyczące ochrony danych osobowych w ramach Serwisu zawarte są poniżej.

 

  1. a) Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka SUPERHAIR STUDIO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w z siedzibą w Warszawie, ul. Stefana Okrzei 1A, 03-715 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001055549, NIP 1133106933, REGON 526245272.

 

  1. b) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:

(I) w przypadku złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu zawarcia i realizacji zawartej z Państwem umowy, w tym w szczególności realizacji złożonych zamówień;

(II) w celu realizacji ciążących na Sprzedawcy obowiązków wynikających z prawa podatkowego oraz rachunkowego;

(III) w celu archiwalnym, dochodzenia praw i roszczeń, obrony przed roszczeniami;

(IV) w celach realizacji działań posprzedażowych polegających na analizie i badaniu satysfakcji klienta, zainteresowania sprzedawanymi przez Sprzedawcę Towarami;

(V) w celach analitycznych i statystycznych – lepszego doboru produktów i usług do potrzeb klientów Sprzedawcy, ogólnej optymalizacji produktów Sprzedawcy, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o klientach Sprzedawcy (podstawa – prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy);

(VI) w celach zapewnienia bezpieczeństwa usług, które Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną, przeciwdziałania oszustwom;

(VII) by prowadzić działania marketingowe z zakresu marketingu bezpośredniego, dotyczącego działalności Sprzedawcy oraz oferowanych przez Sprzedawcę Towarów.

 

Jeśli Klient wyrazi dodatkową i dobrowolną zgodę, wówczas Sprzedawca będzie mógł również przetwarzać dane osobowe w celu przesyłania Klientowi informacji i materiałów o charakterze marketingowym i promocyjnym (w tym również Newslettera) dotyczących działalności Sprzedawcy oraz oferowanych przez Sprzedawcę Towarów (w tym w szczególności informacje dotyczące, nowości, ofert specjalnych, promocji i akcji marketingowych, zarówno organizowanych przez Sprzedawcę, jak i takich, w których Sprzedawca bierze udział, bony urodzinowe, bonusy i inne dodatkowe upominki) za pośrednictwem poczty tradycyjnej, e-mail lub SMS/MMS, a także w drodze telefonicznej.

 

W przypadku prowadzenia działań marketingowych Sprzedawca analizuje preferencje Klienta, tak aby najlepiej dopasować komunikację marketingową do jego zainteresowań. Preferencje te badane są w oparciu o profil Klienta i na podstawie otrzymanych od niego danych, w szczególności danych związanych z historią zakupów, czy skorzystaniem z określonych usług.

 

W niektórych przypadkach Sprzedawca będzie uprawniony do ujawnienia danych osobowych Klienta następującym grupom odbiorców:

(I) podmiotom, którym Sprzedawca powierza przetwarzanie danych osobowych Klienta w związku z wykonywaniem na rzecz Sprzedawcy usług (przetwarzający) lub innym odbiorcom danych, np. dostawcy narzędzi IT, firmy świadczące usługi archiwizacyjne, firmy obsługujące wysyłkę wiadomości e-mail oraz SMS, nasi doradcy, agencje reklamowe, firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe, firmy logistyczne, firmy pośredniczące w płatnościach.

(II) organom publicznym, w tym urzędom skarbowym, Policji, organom ścigania, jeżeli zajdzie taka konieczność lub przewiduje to przepis prawa.

Sprzedawca będzie przetwarzać dane osobowe Klienta w związku z zawartą Umową Sprzedaży przez czas jej realizacji oraz przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową, nie dłużej jednak, niż do końca roku kalendarzowego, w którym upłynęło 6 lat od momentu, w którym umowa została wykonana.

 

Ponadto Sprzedawca będzie przetwarzać dane osobowe Klienta w celach marketingowych przez okres w jakim te cele wynikające ze zgody lub z prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy pozostają ważne, ale nie dłużej niż do chwili złożenia przez Klienta sprzeciwu albo cofnięcia zgody, w każdym przypadku nie dłużej niż przez okres trwania umowy zawartej z Klientem (umowy sprzedaży) oraz okres 1 roku od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie realizacji umowy.

 

W odniesieniu do pozostałych celów opartych na uzasadnionym interesie Sprzedawca będzie przetwarzać dane osobowe Klienta przez okres ważności tych celów albo do czasu wniesienia przez Klienta sprzeciwu.

 

W odniesieniu do przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta w oparciu o obowiązek prawny, Sprzedawca będzie przetwarzać dane Klienta do czasu trwania tego obowiązku prawnego, np. do czasu upływu okresu przedawnienia podatkowego.

W związku z faktem przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta, Klient posiada:

(I) prawo żądania od Sprzedawcy dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania;

(II) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta na potrzeby marketingu bezpośredniego (realizowanego na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy), które powoduje zaprzestanie przetwarzania przez Sprzedawcę danych Klienta w celach marketingu bezpośredniego;

(III) prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z szczególną sytuacją Klienta, jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy. Jednakże Sprzedawca będzie dalej przetwarzać dane osobowe w niezbędnym zakresie, jeżeli po stronie Sprzedawcy będzie istniał uzasadniony powód;

(IV) prawo do przenoszenia danych przetwarzanych na podstawie zgody Klienta lub łączącej Sprzedawcę z Klientem umowy;

(V) jeśli podstawą przetwarzania przez Sprzedawcę danych Klienta jest zgoda Klienta, wówczas Klient posiada prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta, którego Sprzedawca dokonał na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wszystkie te powyżej wymienione uprawnienia Klient może wykonać:

(I) drogą mailową, wysyłając e-mail na adres: shop@superhair.com.pl;

(II) zwracając się do Sprzedawcy pisemnie na adres: ul. S. Okrzei 1A, XII p., 03-715 Warszawa.

 

2.7. Szczegółowe zasady korzystania z niektórych z funkcjonalności Serwisu oraz inne dalsze kwestie mogą być uregulowane w Odrębnych Regulaminach. Jeżeli pomiędzy postanowieniami niniejszego Regulaminu a Odrębnymi Regulaminami występują rozbieżności, wówczas pierwszeństwo zastosowania znajdują postanowienia Odrębnych Regulaminów.

 

2.8. Zakazane jest zamieszczanie lub dostarczanie przez Klientów w Serwisie treści bezprawnych lub naruszających dobre obyczaje, w szczególności treści:

(I) naruszających prawa innych osób, w szczególności majątkowe lub osobiste prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa, prawa własności przemysłowej, prawa do ochrony danych osobowych, a także dobra osobiste innych osób;

(II) popierających lub głoszących radykalne postawy społeczne, w szczególności wszelkiego rodzaju dyskryminację ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne lub społeczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną;

(III) nawołujących do popełnienia przestępstwa;

(IV) naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

W przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści, udostępnianych przez użytkownika Serwisu, Sprzedawca jest uprawniony do uniemożliwienia dostępu do tych treści.

 

  • 3. Zawarcie Umowy Sprzedaży

 

3.1. Informacje podane w Serwisie nie stanowią oferty zawarcia Umowy Sprzedaży dotyczącej prezentowanych w nim Towarów w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, tylko zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 72 Kodeksu cywilnego.

 

3.2. Przez złożenie zamówienia z wykorzystaniem Serwisu, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

3.3. Oferta jest wiążąca dla Klienta tylko wówczas, jeśli Sprzedawca niezwłocznie wyśle potwierdzenie jej otrzymania (potwierdzenie złożenia zamówienia) na adres e-mail wskazany przez Klienta. Potwierdzenie takie stanowi jednocześnie oświadczenie woli Sprzedawcy o przyjęciu oferty (a tym samym stanowi moment zawarcia Umowy Sprzedaży). Sprzedawca, bez podawania przyczyny, zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia oferty złożonej przez Klienta. Jeśli niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, Sprzedawca nie wyśle potwierdzenia jego otrzymania, wówczas Umowa Sprzedaży nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności zostaną Klientowi niezwłocznie zwrócone.

 

3.4. W razie zawarcia Umowy Sprzedaży Sprzedawca w dalszej kolejności wyśle na adres e-mail wskazany przez Klienta potwierdzenie wysłania Towaru, przy czym w przypadku dokonywania dostaw częściowych w ramach jednego zamówienia Sprzedawca może wysłać kilka odrębnych wiadomości e-mail dotyczących potwierdzenia wysłania poszczególnych części zamówienia.

 

3.5. Informacje dotyczące złożonego przez Klienta zamówienia są przechowywane przez Sprzedawcę i przesyłane Klientowi e-mailem w potwierdzeniu otrzymania oferty, o którym mowa w ust. 3.3. powyżej oraz w potwierdzeniu (potwierdzeniach) wysłania Towaru, o którym mowa w ust. 3.4 powyżej.

 

3.6. Dokument księgowy (faktura/paragon) potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży zostanie wysłany Klientowi w wersji elektronicznej na adres e-mail Klienta wskazany w procesie składania zamówienia niezwłocznie po wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania Towaru, o którym

mowa w ust. 3.4 powyżej. W przypadku dostaw częściowych w ramach jednego zamówienia dokument księgowy zostanie przekazany po wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania ostatniej części zamówienia.

 

3.7. Dodanie Towaru do Koszyka nie stanowi rezerwacji Towaru ani nie stanowi gwarancji stałości ceny Towaru.

 

3.8. Umowa Sprzedaży dochodzi do skutku po cenach, które obowiązywały w chwili złożenia przez Klienta oferty, która została następnie przyjęta przez Sprzedawcę. W pozostałym zakresie Sprzedawca może swobodnie zmieniać ceny. Ceny zawierają wszystkie podatki i cła, w tym podatek od towarów i usług (jest to cena brutto). Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy, które są określane odrębnie w toku procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

 

3.9. Umowy Sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego mogą być zawierane tylko przez Klientów.

 

3.10. Umowy Sprzedaży zawierane są wyłącznie w języku polskim.

 

3.11. Sprzedawca dba o dobro Klienta oraz dąży do zagwarantowania jak największej liczbie Klientów możliwości zakupu Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym . W ramach Sklepu Internetowego nie jest prowadzona sprzedaż hurtowa. Towary przeznaczone są wyłącznie na użytek własny Klientów, a nie do dalszej odsprzedaży. Maksymalna liczba identycznych Towarów nie może przekraczać ilości sztuk dostępnych w momencie dokonywania zakupu, zgodnie z ilością dostępnych Towarów danego rodzaju wskazaną w Serwisie – zakupionych w ramach jednej transakcji. Jeżeli Klient jest zainteresowany złożeniem zamówienia/dokonaniem zakupu obejmującego większą liczbę sztuk danego Towaru niż wskazana w zdaniu poprzedzającym, powinien skontaktować się w tej sprawie ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych kontaktowych Sprzedawcy wskazanych w niniejszym Regulaminie. W przypadku złożenia przez Klienta oferty naruszającej postanowienie powyższe, Sprzedawca może nie przyjąć takiej oferty bądź przyjąć ją tylko w takim zakresie, który spełnia powyższe, a jeżeli doszło do przyjęcia wymogi może anulować zamówienie w terminie 30 dni od dnia jego złożenia.

 

3.12 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.

 

3.13 Firma PayPro jest operatorem kart płatniczych.

  • 4. Dostawa

 

4.1. Dostawa zamówionego Towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, gdy adres dostawy jest zlokalizowany na terenie Polski.

 

4.2. W przypadku dokonywania dostaw częściowych w ramach jednego zamówienia, Sprzedawca pokryje wszelkie ewentualne dodatkowe wynikające z tego koszty przesyłki.

 

4.3. Dostawa Towarów następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej, za pośrednictwem tzw. Paczkomatów. Kupujący dokonuje samodzielnie wyboru sposobu dostawy.

 

4.4. W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub tzw. paczkomatów przy zamówieniach o wartości co najmniej 500 zł brutto Klient nie ponosi kosztów dostawy Towaru. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa niż 500 zł brutto, wówczas Sprzedawca nalicza koszty przesyłki.

 

4.5. Sprzedawca dołoży wszelkiej staranności, aby Towar został jak najszybciej dostarczony do Klienta, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o przewidywanym terminie dostawy po złożeniu zamówienia.

 

4.6. W przypadku gdy dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta uprawnienia osób odbierających przesyłkę pod tym adresem nie będą badane. Jeżeli dostawa jest niemożliwa lub utrudniona ze względu na podanie niepoprawnego adresu lub adresu, który stał się niepoprawny lub ze względu na fakt, że dostawa nie została przyjęta pod tym adresem lub nie została tam niezwłocznie przyjęta – odpowiedzialność za to ponosi Klient.

  • 5. Formy płatności, wymagalność i zastrzeżenie prawa własności

 

5.1. Klient dokonuje płatności za Towar za pośrednictwem formy płatności wybranej podczas procesu zamówienia:

  • przelew natychmiastowy (pay-by-link)
  • płatność kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Google Pay
  • PayPo
  • Blik

W przypadku wyboru płatności wykorzystujących platformy płatności zewnętrznych operatorów płatności elektronicznych (płatność z góry), po naciśnięciu przycisku rozpoczęcia procedury zapłaty (dostępny bezpośrednio po złożeniu zamówienia) należy postępować zgodnie z instrukcjami właściwego operatora płatności elektronicznych.

 

5.2. Przy wyborze którejkolwiek z form płatności wskazanych w ust. 5.1. powyżej, Klient ponosi koszty z tym związane. Możliwość wyboru określonego sposobu płatności online może być czasowo ograniczona z powodów technicznych. Kupujący może wybrać spośród opcji płatności dostępnych w Sklepie Internetowym w momencie składania zamówienia.

 

5.3. Operatorem płatności online w Sklepie Internetowym jest Autopay S.A.

 

5.4. Płatność za Towar za pośrednictwem, którejkolwiek z form płatności wskazanych w ust. 5.1 powyżej, dokonywana jest w trakcie składania zamówienia.

 

5.5. Przesyłka nie zostanie wydana Klientowi przed dokonaniem pełnej zapłaty.

 

5.6. Zamówiony Towar pozostaje własnością Sprzedawcy do chwili całkowitej zapłaty jego ceny.

 

  • 6. Prawo odstąpienia

 

6.1. Jeżeli Kupujący jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, wówczas na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie z poniższymi postanowieniami. W przeciwnym razie poniższych postanowień nie stosuje się.

 

  1. 2. Kupujący może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, przy czym w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane częściami w ramach jednego zamówienia termin ten liczony jest od dnia otrzymania ostatniego Towaru objętego zamówieniem. Do zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Klient może wykorzystać w tym celu przygotowany przez Sprzedawcę formularz zwrotu (obejmujący również oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży), który jest udostępniany przez Sprzedawcę, wysyłając uzupełniony formularz na adres wskazany w ust. 6.3 poniżej. Klient może również wykorzystać formularz odstąpienia stanowiący załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Klient nie musi posiłkować się gotowym formularzem odstąpienia.

 

6.3. Zwracany Towar powinien zostać wysłany przez Klienta na adres: ul. S. Okrzei 1A, XII p., 03-715 Warszawa, na koszt Klienta.

 

6.4. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

6.5. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie wraz ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie – nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wobec Sprzedającego przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

 

6.6. Towar może zostać zwrócony przez Klienta również za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę. O ile zwrot Towaru dokonywany jest wraz ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu, wówczas do przesyłki kurierskiej lub przesyłki przeznaczonej do paczkomatu Klient winien załączyć oświadczenie o odstąpieniu (Klient może wykorzystać formularz, o którym mowa w ust. 6.2. powyżej).

 

6.7. Koszt zwrotu Towaru dokonany w sposób określony w ust. 6.6. powyżej – a więc za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę lub za pośrednictwem paczkomatu – ponosi Klient.

 

6.8. Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny Towaru wraz z kosztami jego przesyłki do Kupującego zostanie dokonany przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Zwrot dokonany zostanie przy użyciu takiej samej formy płatności, jakiej użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z żadnymi kosztami po jego stronie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeśli Kupujący wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

6.9. Jeżeli Kupujący zapłacił za Towar przelewem bankowym, wówczas zwrot nastąpi na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, o ile w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Kupujący nie wskaże innego numeru rachunku bankowego.

 

6.10. Jeżeli Kupujący zapłacił za Towar przy odbiorze przesyłki gotówką (płatność za pobraniem), wówczas zwrot nastąpi gotówką lub na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

 

6.11. Sprzedawca nie weryfikuje z jakiego rachunku bankowego lub z czyjej karty kredytowej nastąpiła płatność za Towary zamówione w Sklepie Internetowym. Weryfikacja taka nie jest dokonywana również przed dokonaniem zwrotu ceny Towaru oraz kosztów przesyłki do Kupującego.

 

6.12. Prawo odstąpienia nie przysługuje Kupującemu w przypadkach wskazanych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku Umowy Sprzedaży:

(I) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych

potrzeb;

(II) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

(III) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

  • .7 Reklamacje z tytułu braku zgodności towaru z umową

 

7.1. W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży między Sprzedawcą a Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Reklamacje i roszczenia z tytułu braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.

 

7.2. Reklamacje można składać pisemnie na adres wskazany w ust. 6.3. Regulaminu, jak również e-mailowo przy wykorzystaniu danych kontaktowych Sprzedawcy wskazanych w ust. 2.3. Regulaminu.

 

7.3. Składając reklamację należy opisać brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży. Kupujący może wykorzystać do tego celu formularz zwrotu udostępniony przez Sprzedawcę. Kupujący udostępnia Sprzedawcy reklamowany Towar a Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt, chyba, że Sprzedawca zdecyduje, że przesłanie Towaru jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy. 

 

7.4. Sprzedawca, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni, uważa się, że uznał reklamację.

 

7.5. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary oraz nie świadczy usług posprzedażowych.

 

7.6. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z takich sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, jak również zasady dostępu do tych procedur znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Informacje na ten temat mogą być również dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, powiatowych (miejskich) rzeczników

konsumentów, jak również organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

 

7.7. Niniejszym Sprzedawca informuje, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (tzw. „Platforma ODR”). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

7.8 Jeżeli Kupujący nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, wówczas postanowień niniejszego paragrafu, z wyjątkiem ust. 8.5 powyżej, nie stosuje się. W takim przypadku w zakresie ewentualnych wad Towaru do Umowy Sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące niezgodności Towaru z umową. Reklamacje i roszczenia z tytułu niezgodności Towaru z umową powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami na adres wskazany w ust. 6.3. Regulaminu.

 

  • 8. Odpowiedzialność odszkodowawcza

 

8.1. Odszkodowanie za naruszenie obowiązków wynikających z Umowy Sprzedaży należy się w wypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa. To samo dotyczy odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Należy przestrzegać wszelkich wskazówek zamieszczonych na opakowaniach lub pojemnikach. Sprzedawca nie odpowiada za skutki użycia Towarów niezgodnie z tymi wskazówkami, ani za skutki niezastosowania się do tych wskazówek.

8.2. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta nie będącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Indywidualnym ograniczona jest do kwoty, jaką Klient uiścił za Towar wraz z kosztami dostawy (jeśli dotyczy).

 

  • 9. Postanowienia końcowe

 

9.1. Do spraw uregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się prawo polskie.

 

9.2. Z okazji promocji lub innych akcji marketingowych Sprzedawca może przyznać Klientom szczególne uprawnienia, niewynikające z niniejszego Regulaminu (np. darmowa dostawa Towarów, wydłużenie okresu odstąpienia od Umowy Sprzedaży).

 

9.3. Serwis oraz Treści udostępnione w ramach Serwisu podlegają ochronie przewidzianej w powszechnie obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.

 

9.4. Prawa do Serwisu oraz Treści zamieszczonych w Serwisie przysługują Sprzedawcy lub osobom trzecim. Jeżeli prawa te przysługują osobom trzecim, wówczas Sprzedawca publikując Treści w Serwisie działa na podstawie odpowiednich umów w tym przedmiocie zawartych z tymi osobami lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

9.5. Korzystanie z Serwisu oraz Treści zamieszczonych w Serwisie nie wiąże się z nabyciem przez Klienta praw lub licencji do nich. Klient może nieodpłatnie korzystać z Serwisu oraz Treści wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie Serwisu oraz Treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej zgody Sprzedawcy.

 

9.6. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie wyłącznie z ważnej przyczyny. Za ważne przyczyny uznaje się:

  1. a) konieczność dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz orzeczeń, decyzji, postanowień, wytycznych, interpretacji, zaleceń lub nakazów organów publicznych;
  2. b) zmianę firmy, formy prawnej, numerów identyfikacyjnych, danych adresowych lub danych kontaktowych Sprzedawcy;
  3. c) zmianę zakresu i rodzaju świadczonych usług/sprzedawanych Towarów, w tym w szczególności wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną/nowych Towarów lub zmiany w zakresie istniejących funkcjonalności Serwisu, w tym również Sklepu Internetowego oraz wycofanie pewnych funkcjonalności;
  4. d) zmianę procesu zawierania Umów Sprzedaży;
  5. e) zmianę sposobu, terminów i kosztów dostaw/płatności/zwrotów/reklamacji;
  6. f) ulepszenie lub zamiana procesu obsługi Klienta;
  7. g) zmianę warunków technicznych Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną;
  8. h) konieczność wprowadzenia dodatkowych lub zmianę istniejących środków bezpieczeństwa, jak również przeciwdziałanie nadużyciom prawa;
  9. i) zmianę procesów biznesowych oraz koncepcji biznesowej;
  10. j) zmiany czysto redakcyjne mające na celu ułatwienie przejrzystości tekstu, usunięcie niejasności oraz omyłek i błędów pisarskich, które ewentualnie pojawiłyby się w Regulaminie.

 

9.7. Zmieniony Regulamin zostanie udostępniony w Serwisie w zakładce „Regulamin” w  sposób umożliwiający jego pobranie jako pliku PDF, zapisanie i wydrukowanie. Sprzedawca zawiadomi Klientów o zmianie Regulaminu, zamieszczając odpowiedni komunikat na stronie głównej w Serwisie.

 

9.8. Regulamin w zmienionej wersji wejdzie w życie 15. dnia od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu w sposób, o którym mowa w ust. 9.7 powyżej, chyba że Regulamin w zmienionej wersji przewiduje późniejsze wejście w życie zmiany.

 

9.9. Zmiana Regulaminu nie będzie miała wpływu na warunki i treść ofert złożonych przez Klientów w okresie obowiązywania dotychczasowej wersji Regulaminu i do zawartych na ich podstawie Umów Sprzedaży.

 

9.10. Niniejszy Regulamin może zostać pobrany jako plik PDF, zapisany i wydrukowany.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl